Таны машины хөргөлтийн шингэн дундараад байвал үүнийг унш
Шатахууны савыг дүүргэх бүртээ шингэний түвшинг шалгах шаардлагатай байдаг ч ихэнх хүмүүс үүнийг механикчдад даатгадаг. Энэ бол маш том алдаа. Та асгарсан ямар ч шингэн харагдахгүй байна гэдэг нь бүх зүйл хэвийн ажиллаж байна гэсэн үг биш юм.
Таны хөргөлтийн шингэн алдагдаж болзошгүй олон газар байдаг бөгөөд хэрэв та шинж тэмдгийг анзаарахгүй бол хөдөлгүүр хэт халж магадгүй юм.
Хөргөлтийн шингэн алдагдах нийтлэг шалтгаанууд (Гэхдээ гоожиж байгааг оруулаагүй)
Та Subaru эсвэл Lexus унасан эсэхээс үл хамааран таны машинд хөргөлтийн шингэн хэрэгтэй. Тиймээс, таны хөргөлтийн шингэн алга болох үед та шалтгааныг олж мэдэх хэрэгтэй бөгөөд үүнийг хурдан хийх хэрэгтэй.
Таны хөргөлтийн сав байнга хоосон байдаг хамгийн түгээмэл гурван шалтгааныг доор харуулав.
№1 - Толгойн жийргэвч
Механикч танд асуудлыг хамгийн түрүүнд хэлэх байх. Толгойн жийргэвчээр алдаж байгаа боловч гадагшаа урсахын оронд бүх зүйл шууд шаталтын камерт урсдаг. Энэ нь гадаргуу дээр ямар ч харагдахуйц шинж тэмдэг үлдээхгүй ч та яндан руу харвал ойлгомжтой байх болно.
Хэрэв та толгойн жийргэвч сэтэрсэн бол яндангаас цагаан утаа гарах болно. Учир нь ихэвчлэн тунгалаг эсвэл хар утаа ялгаруулдаг хийнээс ялгаатай нь хөргөлтийн шингэн нь шатах камерт орсон бол цагаан өнгөтэй байдаг. Температурын хэмжигч хэвийн хэмжээнээс өснө гэж найдаж байна.
Үүн дээр та хөргөлтийн шингэний саванд тосны шинж тэмдэг эсвэл тосонд байгаа хөргөлтийн шинж тэмдгийг харах болно.
№2 - Радиаторын таг.
Хэрэв та дотоод алдагдал байхгүй гэж үзсэн бол энэ нь таны хөдөлгүүр хөргөлтийн шингэнийг өөр газар алдаж байна гэсэн үг юм. Хамгийн түгээмэл газар бол радиаторын таг юм. Радиаторын таг нь системийн доторх даралтыг барьдаг боловч хэрэв битүүмжлэхгүй бол хэт даралттай хөргөлтийн шингэн уур хэлбэрээр гадагшилна.
Хөдөлгүүрийг халаасны дараа та радиаторын тагнаас уур гарч байгаа эсэхийг хурдан хараад л мэдэх боломжтой. Та тагнаас ямар ч уур, утаа гарч байгааг харах ёсгүй бөгөөд хэрэв та үүнийг анзаарсан бол солих шаардлагатай болно.
№3 - Хөдөлгүүрийн блок руу гоожих
Хөдөлгүүрийн блок дээр гоожсоноор таны машины доор шалбааг үлддэг ч хөдөлгүүрийн дээд хэсэг рүү шууд урсаж, халсан хөдөлгүүр дээр бол хөргөгч шингэнийг газарт хүрэхээс өмнө шатааж болзошгүй. .
Энэ нь ховор боловч тохиолдож болох бөгөөд муу радиаторын таг шиг, хөдөлгүүр ажиллаж байх үед хөдөлгүүрийн булангаас гарч буй цагаан утааны үүл юм.
Алдааг олж засварлах гарын авлага
Алга болсон хөргөлтийн тухайд буруутанг олох нь ихэвчлэн хялбар байдаг. Хэрэв та доорх алхам алхмаар зааварчилгааг дагавал засварт аваачих шаардлагагүйгээр асуудлыг таньж мэдэх боломжтой!
№1 - Яндангаа шалгана уу
яндангаас гарч буй цагаан утаа
Энэ нь хөргөлтийн шингэн шатдаг хамгийн түгээмэл шалтгаан юм. Энэ нь бас олж илрүүлэх хамгийн хялбар асуудлуудын нэг юм. Хөдөлгүүр ажиллаж байх үед гарах утааг харахад л хангалттай. Хэрэв хэт их цагаан утаа байвал толгойн жийргэвч нь хагарсан байна.
Гэсэн хэдий ч бага зэрэг цагаан утаа байгаа нь толгойн жийргэвч гэсэн үг биш юм. Энэ нь хэтэрхий их байх ёстой.
Хүйтэн цаг агаартай улиралд таны машин яндангаас илүү их утаа гаргах болно. Энэ бол хэвийн зүйл.
# 2 - Тосыг шалгана уу
хөдөлгүүрийн тосыг шалгана уу
Хэрэв та яндангийн утааг хараад толгойн жийргэвч нь хагарсан эсэхээ мэдэхгүй хэвээр байгаа бол тосыг хараарай. Шүүгчийг татан, газрын тосны түвшин цаг хугацааны явцад нэмэгдэж байгаа эсэхийг хараарай.
Шаталтын камерт хөргөлтийн шингэн ороход тэр бүр бүрэн шатдаггүй. Хэрэв энэ нь тэнд үлдсэн бол цагирагны хажуугаар өнгөрч, тосны саванд орох нь цаг хугацааны асуудал юм.
Хэрэв та туршлагатай механик бол тосыг үнэрлэх, мэдрэх замаар л хэлж чадна, гэхдээ шинэхэн хүмүүс мэдэхийн тулд түвшинг байнга ажиглах шаардлагатай болдог.
Хэрэв таны тосонд хөргөлтийн шингэн байгаа бол таны жийргэвч хагарсан байх магадлалтай тул та механикчаар хөдөлгүүрээ шалгаж үзэх хэрэгтэй.
№3 - Хөдөлгүүрээс уур гарч байгаа эсэхийг шалгана уу
машины хөдөлгүүрээс гарах уур
Хэрэв таны хөдөлгүүрээс уур гарч байгаа бол энэ нь асуудлын шинж тэмдэг юм. Уурыг хайж үзээрэй, гэхдээ цагаан бол хөргөлтийн шингэн байна.
0 Comments